Τελευταία Νέα
Πως μπορεί μια επιχείρηση να εξάγει και να μπει σε νέες αγορές χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του διαδικτύου

Πως μπορεί μια επιχείρηση να εξάγει και να μπει σε νέες αγορές χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του διαδικτύου

Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017
Ξενοδοχείο ΝΙΚΟΠΟΛΙΣ
Αίθουσα Ball Room A&B

ΕΓΓΡΑΦΗ & ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

16:00’ – 16:30’ Προσέλευση – Εγγραφές

16:30’ – 16:45’ Χαιρετισμοί
• κ. Αθανάσιος Σαββάκης, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδας
• κ. Σπύρος Πλέσσας, SMB Marketing coordinator for Greece, Malta and Cyprus, Google

16:45’ – 17:45’ Google Exports: Πώς να επιλέξετε τις κατάλληλες αγορές και ευκαιρίες για εξαγωγές
• κ. Θοδωρής Καρακώστας , Agency Development Manager – Greece, Cyprus and Malta, Google

17:45’ – 18:00’ Διάλειμμα για καφέ

18:00’ – 19:00’ Export Case Studies: Επιτυχημένες περιπτώσεις συνεργασιών επιχειρήσεων με εξειδικευμένους εξαγωγικούς φορείς με στόχο τη διεθνοποίηση των εξαγωγών τους
• Παρουσίαση Case Study: Deventum, Premier Google Partner
• Παρουσίαση Case Study: Αλέξαδρος Κοκόλης, Digital Agency SEM Wizard, Google Premier Partner
• Παρουσίαση Case Study: Relevance, Premier Google Partner

19:00’ – 19:15’ Ερωτήσεις – Απαντήσεις

19:15’ – 20:00’ Industry success story: Παρουσίαση επιτυχημένης περίπτωσης διεθνοποίησης εξαγωγών για συγκεκριμένη βιομηχανία